Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Vzorový reklamační formulář si můžete stáhnout zde.

Pokud se stane, že Vám dorazí rozbité zboží, nekompletní objednávka, nebo jiný výrobek, prosíme, kontaktujte nás na e-mailu reklamace@nutrimin.cz se stručným popisem, případně i přiloženou fotografií.
 
V případě, že by Vám dopravce chtěl doručit poškozený balík (např. děravý, promočený či viditelně poničený), tak ho nepřebírejte a kontaktuje nás na e-mailu reklamace@nutrimin.cz a my celou situaci prověříme. Za poškození během přepravy zodpovídá dopravce a pokud byste přebrali takto poničený balík, mohly by vzniknout komplikace při případné reklamaci.
 

Zboží lze reklamovat dle stávajících platných právních norem. Na veškeré zboží poskytujeme záruku po dobu jeho trvanlivosti - expirace. Kupující je povinen zboží bez zbytečných odkladů prohlédnout a zkontrolovat. 

 

VRÁCENÍ/VÝMĚNA ZBOŽÍ

Pokud nastane situace, že budete chtít zboží vrátit či vyměnit, vyplňte formulář, který je ke stažení výše a kontaktujte nás na e-mail reklamace@nutrimin.cz. 

V případě, že vracené zboží je částí objednávky, které náležela doprava zdarma a nebylo Vám tedy účtováno se vrácením části objednávky sníží pod tento limit, jsme oprávněni ponížit vrácenou částku o dopravné, protože nebyla splněna podmínka pro získání výhody dopravného zdarma.

V případě výměny za jiné zboží náklady s výměnou zboží nese zákazník. 

Peníze za zboží zasíláme na bankovní účet co nejdříve, nejpozději do 14 dnů.

Zboží neposílejte na dobírku. Takové balíky není možné přebrat  a automacky jsou odeslány zpět. V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebudeme moci bohužel akceptovat odstoupení od spotřebitelské smlouvy a zboží bude vráceno zpět na náklady zasílajícího.

Zbožní nám pošlete s přiloženým vyplněným formulářem na adresu:

Sanusore s.r.o.

Škroupova 957, Hradec Králové 500 02